به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی روز شنبه در اجتماع اعتراض آمیز روحانیون و طلاب استان که در ادامه اعتراض ها به اهانت مجری یک برنامه انتخاباتی به ساحت مقدس امام هشتم(ع) در محل حوزه علمیه شهر ایلام برگزار شد اظهار کرد: موج انزجاری که اکنون در استان و سایر استان های کشور در خصوص این قضیه تلخ شکل گرفته برای این افراد کافی است، این فرد سابقه توهین به رهبری، ولایت فقیه، سپاه و نهادهای انقلابی را نیز دارد.
وی افزود: در ایام حلول ماه مبارک شعبان ماه اعیاد و موالید مبارک و ماه مناجات شعبانیه ماه رسول اکرم (ص) جشن مردم به عزا تبدیل شد و با اهانت به امام هشتمین شیعیان قلب ملت ایران اسلامی و مردم استان ایلام را جریحه دار و اندوهگین کرد.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: مردم استان ایلام پس از این اتفاق زشت و ناپسند با خشم و انزجار مراتب عشق و ارادت خود را به امام هشتم شیعیان جهان ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی رضا(ع) به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به ویژگی های و فضائل امام رضا(ع) یادآور شد: امام هشتم در بین امامان معصوع(ع) معروف به آشکار کردن امامت است به این معنی که امامان باقر، صادق و موسی بن جعفر(ع) نتوانستند امام بعد از خود را معرفی کنند چرا که جان آنها در خطر بود اما تنها امامی که آشکارا اعلام کرد من امام حجت خدا هستم امام رضا (ع) بود.
وی اضافه کرد: مسائلی را که در این چند سال در این خصوص شاهد هستیم ریشه در مسائلی مختلفی دارد، بر همگان آشکار است که انقلاب به عنوان یک پدیده نوظهور برغم خواسته قدرت های جهانی به خصوص 2 اردوگاه جهانی کمونیسم و سرمایه داری که سیاست، اقتصاد در اتاق های فکر این قدرت ها شکل می گرفت و در کشورها به شکل کودتا یا انقلاب مهر مورد نظر خود را تعیین می کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ایران اسلامی قبل از انقلاب و در دوران قاجار تحت استعمار انگلیس بود و بعد در دوران پهلوی و با تضعیف انگلیس، آمریکا میدان دار اصلی شد.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی تاکید کرد: در زمان پهلوی شاهد حکومت فاسد و مورثی آن هم در جهت تحقق اهداف شوم استعمار و نظام سلطه بودیم که دیری نپایید وبا رهبری امام راحل شاهد شکل گیری انقلاب اسلامی در حساس ترین نقطه جهان بودیم که بدون هیچ گونه گرایش به غرب و شرق و الگو پذیری از قدرت های جهانی و با تکیه بر شعار و الگوهای مشخص و نظامی مبتنی بر احکام دینی انقلاب اسلامی شکل و به پیروزی رسید.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران توانست در شرایطی که منطقه جولانگاه قدرت های جهانی بود آنها را با قدرت کنار زده و بر اساس دموکراسی دنیا و با تکیه بر آراء مردم و بدون اعتنا به قدرت های استعمارگ ریک انقلابی مردمی و اسلامی شکل گیرد.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: این برای نظام سلطه قابل پیش بینی و تحمل نبود چرا که پیروزی انقلاب به منافع حیاتی آنها لطمه جدی وارد کرد، سران استعمار تمام تلاش خود را برای براندازی نظام با راه اندازی جنگ های داخلی توسط منافقان و توده ای ها و به راه انداختن جنگ تحمیلی علیه کشورمان دنبال کردند و تنها یک استراتژی را دنبال می کردند و آن براندازی نظام اسلامی بود.
وی به نقش عوامل معنوی در شکست توطئه های دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: نکته مهم و قابل توجه این است که دشمنان نظام از راز و رمز شکست خود و پیروزی های ایرانی اسلامی و استمرار نظام اطلاعی نداشتند که ریشه این مهم کجاست، چرا که آنها هیچ گاه تصور نمی کردند که معنویت و ارزش های الهی در میدان جنگ نیز کارایی دارد و در به زانو درآوردن قوی ترین ارتش های دنیا بسیار موثر است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی نمونه بارز معنویت و ارزش های الهی در میدان نبرد را شکست آمریکا در طبس اعلام کرد و گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که هنوز سپاه تشکیل نشده بود و تسلط کامل بر مرزهای هوایی و دریایی وجود نداشت آمریکا طبق برنامه ریزی انجام شده با هواپیمایی خود قصد حمله به کشور را داشتند که شکست خورند، این تنها به برکت وجود معنویت و ارزش های الهی بود که دشمنان تا کنون در رسیدن به اهداف شوم خود همواره ناکام مانده و شکست خورده اند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.