عظیم ایدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این برنامه قرار بود پنجم اردیبهشت ماه جاری در مرکز این استان برگزار شود که بدلایلی به بعد از انتخابات و ماه رمضان موکول شد.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 اثر به دبیرخانه دومین هفته قرآن و عترت استان رسیده است، افزود: این آثار در سه بخش نمایشگاهی، رقابتی و جشنواره‌ای مورد بررسی قرار می گیرند.
ایدی تولید و ارائه دستاوردهای قرآن و عترت (ع) و جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مراکز و موسسه های مردمی استان را از اهداف برگزاری این برنامه برشمرد و تاکید کرد: مهلت ارسال آثار و شرکت در این برنامه تا پایان خرداد ماه خواهد بود.
وی بخش های هفته قرآن و عترت این اداره کل را شامل حفظ و تلاوت، جشنواره آواها و نغمات آیینی قران کریم، مقاله‌ نویسی و انشا نویسی و شعر و داستان اعلام کرد.
به گفته ایدی، همچنین در حاشیه این برنامه، نمایشگاهی از دستاوردهای قرآنی استان ایلام نیز دایر و در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، نخستین هفته قرآن و عترت استان ایلام بهمن ماه سال 94 برگزار شد و بیش از هفت هزار و ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و در آیین اختتامیه آن نیز از 91 فعال قرآنی استان تجلیل شد.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.