به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت یارالله نصیری روز چهارشنبه در بازدید از مجتمع ورزشی المپیک شهر اظهار کرد: اهتمام و تلاش جدی برای ساخت و گسترش مراکز فرهنگی و رفاهی در توسعه سایر بخش های اقتصادی استان از قبیل صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری نقش اساسی دارد.
وی با اشاره به فضای محیطی و فیزیکی باشگاه المپیک شهر افزود: هزینه های انجام شده برای احداث این مجتمع و همچنین امکانات و وسایل سخت افزاری بکارگیری شده در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند و باید سعی شود با حداکثر ظرفیت و توان از این فضا و مکان برای ارتقای وضعیت جسمی و روحی شهروندان بهره گیری شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: با توجه به تغییرات اساسی در نحوه زندگی خانواده ها، کم شدن زمان اوقات فراغت و بالا رفتن استرس کار و درگیری های ذهنی، توسعه مراکز ورزشی متنوع و جذاب و آسان شدن دسترسی به این مجتمع ها در ایجاد نشاط و افزایش سطح سلامت جسم و روح مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت.
نصیری تاکید کرد: هم اکنون شاهد راه اندازی مراکز خدماتی با کیفیت در سطح استان هستیم و لازم است شهروندان نیز با برنامه ریزی مناسب برای استفاده از این مکان ها و حمایت از آنان زمینه رشد آنها را فراهم کنند.
وی یادآور شد: تعدد مراکز خدمات رسان در حوزه های فرهنگی و رفاهی روند جذب سرمایه گذاری در بخش های تولیدی استان را تسریع می بخشند.
نصیری ادامه داد: توسعه یک فرایند است که از همه بخش ها تاثیر می پذیرد بنابراین نمی توان انتظار داشت صنعت، کشاورزی، بهداشت پیشرفته ای شکل بگیرد اما از زیرساخت رفاهی و فرهنگی غافل شد بنابراین اگر قصد داریم شاهد رشد و پیشرفت استان باشیم، باید همزمان به همه بخش های توسعه ای توجه جدی شود.
به گزارش ایرنا، مجموعه ورزشی المپیک شهر ایلام در زمینی به مساحت هزار متر و زیربنای 1600 مترمربع در 2 طبقه و سه بخش آقایان، بانوان و کودکان با اعتبار حدود 50 میلیارد ریال احداث شده است.
افراد می‌توانند به‌ صورت خانوادگی در رشته‌های بدنسازی، ایروبیک، یوگا، اسپینینگ، سالن هوازی، اسکی فضایی، دوچرخه‌ نشسته، ایستاده و دوچرخه اسپینینگ، سالن سونا، آب‌درمانی، ماساژ درمانی در سالن‌های مجزای مربوط به آقایان، بانوان و کودکان از خدمات و امکانات ورزشی پیشرفته و استاندارد این مرکز استفاده کنند.
دریافت کننده: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.