مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه در قالب 140 غرفه، صنایع دستی، سوغات، موسیقی، غذاهای محلی و نوع پوشش استان های مختلف کشور به نمایش گذاشته شده است.
عبدالمالک شنبه اظهار کرد: استان های ایلام، کردستان، لرستان، همدان، قم، شیراز، مشهد، اصفهان، مرکزی، یزد، گیلان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و آدربایجان شرقی از جمله استان های شرکت کننده در این جشنواره هستند.
وی یادآور شد: علاوه بر نمایش صنایع دستی و پخت غذاهای محلی پنج استان ایلام، آذربایجان شرقی، گیلان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر هر کدام به مدت 2 شب موسیقی محلی و آئینی خود را اجرا می کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اضافه کرد: امشب در نخستین اجرا گروه موسیقی استان چهارمحال و بختیاری برنامه خود را اجرا خواهد کرد.
شنبه زاده اظهار کرد: به منظور اطلاع‌رسانی و دعوت از عموم علاقمندان برای شرکت در جشنواره اقوام ایرانی و بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ایرانی فعالیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است.
وی افزود: به همین منظور نیروهای اداره کل میراث فرهنگی ایلام برای پذیرش و خوشامدگویی به مهمانان در پارک جنگلی چغاسبز محل جشنواره مستقر شده اند.
خبرنگار: معصومه امیدی ***انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.