به گزارش ایرنا، سید حسینعلی موسوی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دهلران بر لزوم توجه به مصوبات شورای آموزش و پرورش توسط اعضا تاکید کرد و افزود: نتیجه کارهای شورایی منجر به رفع مشکلات و تسریع در خدمت به خانواده بزرگ آموزش و پرورش و امر تعلیم و تربیت است که همه اعضا باید به این مهم واقف باشند.
وی امنیت و آرامش روانی بر حوزه آموزش و پرورش را حاصل تلاش فرهنگیان دانست و اظهار کرد: امسال و در حوزه اعتبارات و همچنین تعمیر و تجهیز مدارس در کمیته برنامه ریزی شهرستان توجه ویژه ایی به این بخش خواهد شد.
امام جمعه دهلران نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن هفته معلم گفت: جایگاه معلم در جامعه جایگاه والایی است و فرهنگیان بر گردن همه حق دارند و حق آنها باید ادا شود.
حجت الاسلام سید محسن موسوی تاکید کرد: مسئولان حوزه آموزش و پرورش باید به معیشت معلمان و جایگاه و نقش این قشر در جامعه بیش از پیش توجه و دقت کنند.
وی آموزش و پرورش را رکن و پایه اساسی نظام تعلیم و تربیت کشور دانست و گفت: باید از امکانات شهرستان و ظرفیت خیرین برای رفع مشکلات آموزش و پرورش بهره گرفت.
رئیس اداره اموزش و پرورش دهلران نیز در سخنانی گفت: توسعه رشته های مهارتی و هدایت دانش آموزان به سمت تحصیل در این رشته ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد.
غلامرضا موسوی بر لزوم گرایش دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش تاکید کرد و افزود: این رشته ها سریعتر دسترسی فارغ التحصیلان به کار و تولید را فراهم می کنند.
وی اظهار کرد: امسال متناسب با وضعیت شهرستان، چهار رشته دیگر به رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش مدارس متوسطه دوم افزوده شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران نیز با اشاره به وجود 57 واحد آموزشی و هفت هزار دانش آموز شاغل به تحصیل در این شهرستان یادآور شد: 10 کلاس درس در دهلران اکنون در کانکس دایر است که برای حل مشکل کمبود فضای آموزشی برای این کلاس ها نیازمند مشارکت خیرین هستیم.
شهرستان 55 هزار نفری دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.