محمدجواد باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره بسکتبالیست فقید ایلامی رضا حمدحیدری برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقات با حمایت مالی درمانگاه شبانه روزی خورشید، مرکز دندانپزشکی دکتر غریبی، بنیاد کودک و همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی علوی ایلام برگزار می شود.
باقری تاکید کرد: اطلاع رسانی این مسابقات از طریق نصب بنر در سطح شهر صورت گرفته و امیدواریم ورزش دوستان ایلامی از این مسابقات استقبال کرده و با حضور و حمایت خود رونق بیشتری به این مسابقات بدهند.
وی یادآور شد: روز سه شنبه و در نخستین روز این بازی ها تیم عراق و همت تهران به مصاف هم می روند و در بازی دوم نیز تیم باشگاه علوی ایلام و تیم استان مرکزی با هم مسابقه می دهند.
به گفته وی، روز دوم مسابقات نیز طبق قرعه کشی های انجام شده تیم کشور عراق و مرکزی همچنین تیم علوی ایلام و همت تهران به مصاف هم می روند و در آخرین روز این مسابقات نیز تیم های همت تهران و مرکزی و در آخرین دیدار تیم علوی ایلام و کشور عراق با هم رقابت می کنند.
باقری گفت: روز سه شنبه همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) و قبل از برگزاری مسابقات جشن مبعث با حضور خانواده های ورزشکاران در سالن همایش هیات وزنه برداری شهدای قلاویزان ایلام برگزار می شود.
دبیر کمیته آموزش بسکتبال شهرستان ایلام افزود: تیم بسکتبال ایلام در رده سنی نونهالان یکسال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در شرایط مناسبی بسر می برد و توانسته است در چندین مسابقه به مقام های خوبی دست یابد و توانایی خود را به نمایش بگذارد.
به گزارش ایرنا، تورنمنت بین‌المللی بسکتبال نونهالان جام وحدت با حضور استان‌های تهران، مرکزی، ایلام و کشور عراق روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت در سالن شهید تندگویان ایلام برگزار می‌شود.
گفتنی است تیم بسکتبال نونهالان ایلام با وجود نوپا بودن در اولین جشنواره مینی بسکتبال غرب کشور که سال گذشته با حضور سه تیم از ایلام، تیم های پارسیان، پاس، کرمانشاه و کردستان به میزبانی ایلام برگزار شد توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.
همچنین در دی ماه سال گذشته نیز در مسابقات چهارجانبه دزفول با حضور پنج تیم در رده مینی بسکتبال مقام نخست را به خود اختصاص داد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.