سیدکمال الدین میرجعفریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان رفع تصرف با حکم مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی و یگان حفاظت اراضی این اداره کل در سال گذشته صورت گرفته است.
وی ارزش مالی این میزان رفع تصرف را 100 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در مجموع در این مدت(سال 92 تا کنون) 30 پرونده در زمینه تصرفات اراضی تشکیل شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: با عنایت به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، این اداره کل با تشکیل یگان حفاظت از اراضی بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفین تلاش خواهد کرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت المال را نخواهد داد.
میرجعفریان بازدید مستمر و شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: یگان حفاظت این دستگاه اجرایی با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستادگی خواهد کرد.
وی از همه مردم این استان خواست قبل از هر گونه اقدام در خصوص خرید زمین و ملک ابتدا استعلام لازم از مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی بعمل آورند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
/6034/3032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.