به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد امرایی در خطبه های نماز جمعه شهر سرابله گفت: انتخابات مایه افتخار، غرور و نماد مردمسالاری دینی و بیانگر دموکراسی اسلامی و نه دموکراسی آمریکایی است.
وی افزود: مردم در ادوار گذشته به ندای امام و رهبری لبیک گفته اند و با حضور میلیونی خود و با بصیرت و شناخت صحیح شرایط کشور به کرات جوهره واقعی و انقلابی گری خودشان را به منصه ظهور رسانده اند.
حجت الاسلام امرایی 5 شاخصه اصلی انتخابات را مشارکت حداکثری؛رقابت، امنیت،سلامت در انتخابات و انتخاب آگاهانه عنوان کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در عرصه سیاسی و تاثیرگذار انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان و خط بطلانی بر دسیسه های متعدد آنان خواهد شد از این رو دولتمردان زمینه برگزاری باشکوه انتخابات را فراهم کنند.
وی رقابت به همراه اخلاق اسلامی و عدم تخریب یکدیگر را روح اصلی انتخابات دانست و از جناح های سیاسی خواست با نقد منصفانه از توهین و افترا به یکدیگر پرهیز کنند.
امام جمعه چرداول یادآور شد: سلامت در انتخابات شناسنامه درخشان دولتمردان است و 2 انتخابات مهم در 29 اردیبهشت هر دو حق الناس هستند و ارزش و جایگاهی بزرگ دارند و مجریان باید امانت دار حق و خواسته مردم باشند.
امرایی همچنین از مردم خواست با انتخابی آگاهانه و با بصیرت کاندید اصلح را برای خدمت رسانی برگزینند.
امام جمعه چرداول تمدید تحریم ها و تحریم های جدید توسط آمریکا را نقض آشکار برجام دانست و گفت: این نوع رفتارهای متناقض دولتمردان آمریکا خدعه و بی اعتمادی به آنان را برای جهانیان نشان داد و مسئولین باید در این خصوص موضعگیری شجاعانه داشته باشند.
حجت الاسلام امرایی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سرابله اظهار داشت : ارتش جمهوری اسلامی مایه عزت و اقتدار کشور است و در 8 سال جنگ تحمیلی رشادت‌های دلیرمردان ارتش ضربه های محکمی را بر ارتش بعث وارد کرد و امنیت کشور در چهار گوشه آن مدیون صلابت ارتش است.
خبرنگار: رضا آزادی **انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7176/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.