به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: بدعهدی و خوی فزون طلبی آمریکا و یارانش، علت تامه همه مشکلات و نابسامانی های کنونی در اقصی نقاط عالم است.
وی با تاکید بر بکارگیری سرمایه های ملی برای عبور از مشکلات اقتصادی افزود: هدف اساسی آمریکا و استکبار جهانی ریشه کن کردن اصل اسلام و دو قطبی کردن جامعه به بهانه های مختلف سیاسی و صنعتی و فناوری هسته ای است.
امام جمعه آبدانان با تاکید بر هوشیاری مردم و توجه به موقعیت انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو یادآور شد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید ضمن خودداری از حاشیه سازی و بازی با احساسات و طرح موضوعات کم ارزش، برنامه ها و اهداف قابل اجرای خود را برای حل مشکلات مهم کشور و ساماندهی اوضاع نامناسب اقتصادی جامعه تدوین و در کمال صداقت به مردم ارائه کنند.
حجت الاسلام حاجیلری بر التزام و اعتقاد عملی کاندیداهای به اسلام و ولایت مطلقه فقیه تاکید کرد و گفت: کسانی که سال های قبل خود را مخلص و ولایت مدار تلقی می کرد و عمل به منویات رهبری را سرلوحه شعارهای خود قرار داده بود، امروز با بی توجهی محض به توصیه های مشفقانه و مسئولانه مقام معظم رهبری و تکیه بر منافع شخصی و تشکیلاتی خود عملا چهره متلون و عدم صداقت خود را به اثباث رسانید.
وی از شورای نظارت بر توافق نامه برجام خواست، براساس تعهد قانونی خویش، اجرای مصوبات و دستاوردهای این توافقنامه را به دقت بررسی کرده و در اوج صداقت ودقت عمل، نتیجه آن را به اطلاع مردم رسانند.
خبرنگار: سیدحرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7174/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.