به گزارش روز جمعه ایرنا، مراد یگانه در جلسه تعیین اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان اظهار کرد: در جمهوری اسلامی تمام مسئولان به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند که بیانگر ارزش و جایگاه دموکراسی راستین در نظام اسلامی است.
وی افزود: نیت و خواست دولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات بدون شائبه، سالم و امن با مشارکت حداکثری مردم است زیرا آزمون بزرگ وفاداری مردم به انقلاب و اقتدار و همبستگی اقشار مردمی در این عرصه مهم تبلور می یابد.
یگانه با بیان اینکه در ادوار مختلف انتخابات مردم خودشان مجریان انتخابات بوده اند، یادآور شد: معتمدین به عنوان اعضای هیات های اجرایی انتخابات صداقت و امانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند و با کسب اعتماد مردم زمینه خلق حماسه بزرگ سیاسی دیگری را در اردیبهشت فراهم کنند.
وی بر بی طرفی تمام اعضای اجرایی انتخابات و رعایت حق الناس مردم تاکید داشت.
به گزارش ایرنا، در این جلسه که با حضور 30 نفر از معتمدین محلی برگزار شد پس از رای گیری از بین مدعوین، 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان چرداول انتخاب شدند.
براساس نتایج آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن جمعیت شهرستان چرداول بیش از 57 هزار نفر و شهر سرابله مرکز این شهرستان در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
شهرهای سرابله، آسمان آباد، شباب، وحید و بلاوه تره و چهار بخش مرکزی، شباب، هلیلان و زاگرس در این شهرستان قرار دارند و با 142 روستا نیز تابعه شهرستان است، انتخابات شورای اسلامی در پنج شهر و 83 روستای واجد شرایط در روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7176/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.