به گزارش ایرنا، سید حسینعلی موسوی روز چهارشنبه در نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری این شهرستان اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم، سلامت و امنیت از مهمترین فاکتورهای انتخابات است که توسط مجریان باید با جدیت دنبال می شود.
وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: حضور و مشارکت مردم در انتخابات مهمترین موضوعی است که تحقق بخش اقتدار کشور در عرصه های داخلی و خارجی است.
فرماندار دهلران مشارکت آگاهانه را لازمه پیشرفت و توسعه دانست و تاکید کرد: شایستگی، تخصص و تعهد از موضوعات مهمی است که در انتخابات باید مد نظر انتخاب کنندگان باشد.
موسوی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از منظر داخلی و خارجی نیز پرداخت و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت گسترده و حداکثری مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت کشور دارد.
وی به نقش هیات های اجرایی در انتخابات اشاره کرد و افزود: هیات اجرایی باید با تسلط بر قانون و مقررات وظایف و اختیارات خود را به صورت دقیق انجام دهد.
موسوی بر ضرورت امانتداری، رازداری، اخلاق مداری و رعایت اصل بی طرفی توسط اعضای هیات اجرایی تاکید کرد و یادآور شد: اعضای هیات اجرایی باید با دقت این موضوعات را در مراحل مختلف انتخابات رعایت کنند.
وی تفکرات قومی و قبیله ای و تعصبات را آفتی در انتخابات محلی شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و اضافه کرد: اگر به فکر توسعه و عمران شهر هستیم باید در انتخاب افراد کاردان، با تجربه و کارآمد تلاش کنیم تا حاصل انتخاب ما منجر به توسعه و عمران شهری شود.
در پایان این نشست، 9 نفر از میان معتمدین محلی با رای حاضران به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل این هیات انتخاب شدند.
شهرستان مرزی دهلران با بیش از 55 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد، این شهرستان با چهار بخش و پنج شهر از مهمترین شهرستان های استان ایلام محسوب می شود.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.