به گزارش ایرنا، بدنبال بازتاب این خبر در فضاهای مجازی و پیگیری و تایید این موضوع توسط کمیته امداد ایوان و فرمانداری این شهرستان اقدامات لازم برای تامین مسکن این خانواده بی بضاعت با استفاده از تسهیلات کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان انجام شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: با پیگیری و حمایت مالی خانواده‌ای بی‌خانمان که در جوار امامزاده سید عبدالله (ع) در چادر زندگی می‌کردند در مکانی اسکان یافتند.
حمید ایراندوست روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این خانواده چهار نفره با وجود تلاش و اقدام برای اجاره یک منزل اما بدلیل ناتوانی مالی موفق به یافتن سرپناه نمی شوند و به ناچار در بیرون شهر اقدام به برپایی چادر و زندگی در زیر آن کرده بودند.
وی افزود: این خانواده چند روز با برپا کردن یک آلاچیق در جوار امامزاده سید عبدالله زندگی سختی را گذرانده بودند که با انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی، کمیته امداد بسرعت به موضوع رسیدگی و شرایط اسکان و انتقال آنها به یک منزل استیجاری را فراهم کرد.
به گفته وی، با پیگیری های فرماندار ایوان و کمیته امداد شهرستان و اطلاع از این موضوع یک منزل مسکونی با هزینه این نهاد حمایتی برای آنها اجاره شد.
ایراندوست تاکید کرد: این خانواده همچنین تحت پوشش حمایت های کمیته امداد قرار گرفت.
2 هزار و 370 نفر در شهرستان 55 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری شمال ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.