مجتبی میهن پرست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نقشه های پیش بینی هواشناسی نشان می دهد فعالیت این سامانه همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و غبار است که البته بارش های آن خفیف است و دارای مطلوبیت قابل چشمگیری نیست.
وی از ورود موج جدید بارشی به آسمان استان از روز جمعه خبر داد و افزود: از روز جمعه تا شنبه هفته آینده نیز یک سامانه جدید بارشی وارد آسمان استان می شود که همراه با بارندگی های خوب خواهد بود.
به گزارش ایرنا، استان ایلام در سال بارشی 96 - 95 نسبت به سال گذشته با کاهش محسوس نزولات جوی همراه بود و سالی کم بارش و خشک سال را پشت سر گذاشت که البته از ابتدای امسال تاکنون شاهد بارش های ممتدی بوده است.
شهر ایلام از ابتدای فصل بارش تاکنون شاهد 341 میلی متر بارندگی بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 56 درصد و در مقایسه با میانگین بلند مدت 26 درصد کاهش بارندگی داشته است.
در میان مناطق مختلف این استان شهر ایوان با بیش از 517 میلی متر بیشترین بارندگی و مهران با 125 میلی متر کمترین میزان بارش ها را از ابتدای فصل بارش تاکنون به خود اختصاص داده اند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.