نسرین شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال هر یک از این مددجویان تسهیلاتی بین 100 تا 150 میلیون ریال از سوی بهزیستی پرداخت شد.
وی با بیان اینکه تعهد این اداره برای اشتغال مددجویان در سال گذشته 700 نفر بود، افزود: تسهیلات اشتغال زایی به گروه های همیار، طرح های cbr و خدمات مالی خرد ویژه زنان سرپرست خانوار، معلولان، آسیب دیدگان اجتماعی و بهبود یافتگان بوده است.
شهبازی ادامه داد: سال گذشته همچنین به منظور حمایت از معلولان و اشتغال پایدار آنها در مجموع بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی یک هزار نفر از مددجویان زیر پوشش توسط این اداره کل پرداخت شد.
رئیس اداره اشتغال بهزیستی ایلام اشتغال های ایجاد شده برای مددجویان در سال گذشته را در زمینه های مختلف کسب و کار، کشاورزی و دامداری، مشاغل خانگی، دامپروی و قالی بافی اعلام کرد.
به گفته وی، این اداره کل درصدد است تا با برنامه ریزی لازم و پرداخت تسهیلات اشتغال، زمینه خودکفایی مددجویان و استقلال مالی و اشتغال پایدار آنها را فراهم کند.
شهبازی ابراز امیدواری کرد در سال جاری با برنامه ریزی، شمار بیشتری از مددجویان صاحب شغل شد و به مرور از چتر حمایتی این نهاد خارج شوند.
بیش از 25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند که از این شمار 11 هزار نفر را معلولان تشکیل می دهند.
اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، امور اجتماعی، پیشگیری و اشتغال، مشارکت های مردمی و موسسه های خیریه به جامعه هدف و عموم مردم خدمات رسانی می کند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.