به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: نبود سرمایه در گردش، انباشت بدهی، نداشتن وثیقه، نداشتن بازار فروش، مدیریت نادرست طرح های تولیدی موجب زمین گیر شدن بسیاری از واحدها شده که با رایزنی و پیگیری از طریق کارگروه ستاد تسهیل ، مدیران بانک ها و روسای دستگاه های مرتبط درصدد رفع آنها هستیم.
وی افزود: در مواردی که نیاز به رایزنی از طریق مرکز است نیز پیگیری جدی برای رفع مشکل از طریق آقای استاندار و این معاونت به صورت حضوری و تلفنی صورت می گیرد.
عسگری تاکید کرد: هیچ کدام از مصوبات کارگروه تسهیل غیرقانونی نبوده و تاکنون مورد اعتراض بازرسی یا دستگاه قضایی قرار نگرفته اند که این امر نشان از توجه به چارچوب قانون و رعایت آن از سوی اعضای کارگروه بوده است.
به گزارش ایرنا در این نشست 10 طرح صنعتی شرکت شیر آوران، کیمیاگران بدره، مرغداری گوشتی دره شهر، شرکت ثمین بام، شرکت تعاونی 3793 امید تجارت زاگرس، شرکت زاگرس سیمره، موعود شن زار، دیبا نخ و آرام سامان مورد بررسی قرار گرفتند و پس از تشریه مشکلات توسط مجریان و ارایه نظر کارشناسی از سوی مدیران دستگاه ها و مدیران عامل بانک ها مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها به تصویب اعضا رسید.
جلوگیری از صدور اجرائیه و توقف آن، تصویب سرمایه در گردش، تامین وثایق، تعیین تکلیف بدهی های معوق، استمهال و ... از جمله مصوبات این نشست بود.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.