نایب رئیس هیات دو و میدانی استان ایلام روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات دو و میدانی استان ایلام روز پنجشنبه در 2 بخش بانوان و آقایان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ایلام در ورزشگاه تختی برگزار شد.
نسرین سلیمانی با ذکر اینکه تیم های برتر به مسابقات قهرمان کشوری اعزام می شوند افزود: این رقابت ها با حضور 40 ورزشکار زن و 55 ورزشکار مرد در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در چهار ماده یک هزار و 500 متر، 800 متر، 400 متر و 100 متر برگزار شد.
وی نتیجه این رقابت ها را در بین بانوان چنین عنوان کرد:
در رده سنی نونهالان تیم سیروان مقام اول و تیم های کارزان و ملکشاهی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند، در رده نوجوانان نیز تیم دو و میدانی بانوان مهران، ایلام و سیروان به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان نیز تیم ملکشاهی مقام اول و تیم های ایلام و ایوان عناوین دوم و سوم این رقابت ها را احراز کردند.
نایب رئیس هیات دو و میدانی ایلام گفت: در بخش آقایان نیز در رده سنی نونهالان تیم ملکشاهی مقام اول و تیم های ایلام و ایوان مقام های دوم و سوم این مسابقات را به دست آوردند.
در رده نوجوانان نیز تیم آقایان ایلام مقام اول و تیم های سیروان و ملکشاهی عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.