به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن ناصری روز سه شنبه اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راهور با همکاری سایر دستگاه های امدادی، خدماتی و بسیج نیروهای پلیس از 25 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا 14 فروردین امسال هم ادامه یافت.
وی از کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی و 19 درصدی تصادفات جرحی در حوزه درون شهری ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در این ایام تعداد 199 دستگاه موتورسیکلت که رانندگان آنها مرتکب تخلفات حادثه ساز شده بودند از سوی پلیس متوقف و روانه پارکنیگ شدند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام تاکید کرد: در اجرای این طرح تعداد 19 نفر از رانندگانی که در ایام نوروز استعمال مواد مخدر و انواع روان گردان ها داشتند و در تست سلامت پلیس آزمایش آنها مثبت بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ ناصری یادآور شد: با توجه به افزایش 20 درصدی سفرها در نوروز امسال و شرایط نامساعد جوی و ریزش نزولات آسمانی، این موفقیت با همکاری همکاری خوب مردم و رعایت مقررات از سوی آنان و تلاش مجموعه راهور استان بدست آمده است.
به گزارش ایرنا، امسال بیش از 2 میلیون و 500 هزار تردد خودروهای مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی سال 96 در جاده های مواصلاتی استان ایلام ثبت شد.
دریافت کننده: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.