به گزارش ایرنا، نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح دوشنبه 30 اسفند همزمان با سراسر کشور در محل ستاد انتخابات فرمانداری ایلام آغاز شد و طبق برنامه تا ساعت 16 امروز نیز ادامه دارد.
نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز بمدت یک هفته تا 6 فروردین سال 96 در فرمانداری ها و بخشداری ها انجام می شود.
فرماندار ایلام گفت: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نام نویسی از نامزدها در محل فرمانداری و بخشداری های تابعه آغاز شده است.
معروف بسطامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: داوطلبان برای آسانی کار می توانند در دفاتر پیشخوان شهری و روستایی پیش نام نویسی کرده و برای ثبت نام نهایی در مراجعه به فرمانداری و بخشداری ها کد رهگیری خود را اعلام کنند.
وی افزود: از همان آغاز زمان نام نویسی، نامزدها با حضور در فرمانداری ایلام استقبال چشمگیری برای شرکت در انتخابات شوراها از خود نشان دادند که این نشان دهنده اهمیت این رویداد ملی است.
فرماندار ایلام ادامه داد: همه امکانات لازم برای نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فراهم است و نام نویسی از افراد بدون کمبود و مشکلی انجام می شود.
بسطامی یادآور شد: 30 نفر از افراد معتمد و مورد وثوق از گروه های مختلف مردمی به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند که هیات نظارت با بررسی پیشینه آنان همه این افراد را تایید کرد و در نهایت از این تعداد در نشستی هشت نفر که بیشترین آرا را کسب کردند به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان ایلام نیز گفت: از صبح امروز با آغاز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این حوزه انتخابیه شمار قابل توجهی از نامزدها برای ثبت نام به فرمانداری ایلام مراجعه کردند.
مسعود حاتمی اظهار کرد: تا ساعت 11 امروز نزدیک به 20 نفر برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام نام نویسی کردند که انتظار می رود تا پایان وقت امروز تعداد این افراد دو برابر شود.
به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر 180 هزار نفری ایلام مرکز استان در دوره آینده هفت عضو خواهد داشت.
انتخابات سراسری پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری جمعه 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6033/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.