رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دهلران گفت: 17 نفر در این هیات کار نظارت بر انتحابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر عهده دارند.
نصرت اله قیاسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فعالیت هیات نظارت بر پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش های مرکزی، موسیان، میمه و زرین آباد نیز آغاز شده است.
وی افزود: جلسات هماهنگی در راستای شرح وظایف و همکاری های لازم در این خصوص با همه اعضای این هیات ها برگزار شده و آمادگی لازم برای انجام وظایف قانونی وجود دارد.
قیاسی تاکید کرد: قانون مداری و رعایت قانون از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه همه مجریان و متولیان امر انتخابات قرار گیرد و کارها بر این اساس پیش برود.
به گزارش ایرنا، نظارت بر انتخابات، بررسی صلاحیت نامزدها، تایید صحت انتخابات، تعیین ناظرین صندوق ها و شعب اخذ رای و اعلام نظر نهایی در خصوص صحت انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهم وظایف هیات نظارت است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت سال 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز 30 اسفند امسال آغاز و تا 6 فروردین سال آینده بمدت یک هفته از طریق فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور انجام می شود.
شهرستان دهلران در 220 کیلومتری جنوب استان ایلام قرار دارد.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.