به گزارش ایرنا، علیرضا شیروی روز یکشنبه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های نوروزی این مرکز اظهار کرد: هم اکنون تعداد ایستگاه های دیجیتال تلویزیونی در این استان 180 است که پیش بینی ها برای اضافه شدن 40 ایستگاه دیگر صورت گرفته است.
وی افزود: با اضافه شدن این تعداد ایستگاه تلویزیونی، میزان پوشش شبکه دیجیتال در این استان به 98 درصد افزایش خواهد یافت.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های سیمای استان در ایام نوروز 96 اشاره کرد و یادآور شد: رسانه ملی با اتخاذ سیاست استودیو گریزی بدنبال ارائه برنامه های مناسب تر و در خور شان مردم است.
به گفته وی، این رسانه علاوه بر پوشش اقدامات و خدمات دولت، زبان گویای مردم است و روحیه مطالبه گری خود را هر چه بیشتر گسترش می دهد.
شیروی تاکید کرد: 2 برنامه شاخص و مهم مانگه شو و عیدانه در حوزه سیما برای تحویل سال به صورت زنده روی آنتن سیما خواهد بود، علاوه بر این برنامه ها در طول ایام نوروز نیز ویژه برنامه‌هایی همچون جرخه‌ جم، مستند ایلام و طنز نسیم برای پخش در ساعات مختلف در نظر گرفته شده است.
وی گفت: رادیو نما نیز چندی پیش با تلاش حوزه فنی در ایلام راه‌اندازی شد و از این بستر برای ایام نوروز استفاده های ویژه ای می شود.
وی اضافه کرد: در ایام نوروز حوزه صدا روزانه 400 دقیقه برنامه زنده را روی آنتن خود دارد که از جمله آنها می‌توان به برنامه ‌های قند و عسل، گوی ‌و میدان و شب‌ های ایران اشاره کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به بازدید کاروان های راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس استان ایلام افزود: پخش برنامه از یادمان های قلاویزان و شهدای شرهانی در ایام نوروز 96 پیش بینی شده تا بتوانیم بیش از پیش نقش استان را در دوران دفاع مقدس بیان کنیم.
شیروی با اشاره به اینکه سیمای استان هم اکنون از ساعت 14 تا 24 برنامه پخش می کند، یادآور شد: برنامه ریزی برای 24 ساعته شدن پخش برنامه های سیمای استان صورت گرفته و آمادگی داریم تا نیمه نخست سال آینده این مهم محقق شود.
خبرنگار: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.