به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل راه اندازی مرکز سی تی اسکن، رادیورگرافی دیجیتال و مرکز تسهیلات زایمانی (LDR) است که در بیمارستان شهدای دهلران افتتاح شدند و برای انجام آنها 450 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین قرار است از بنیاد خیریه نوآوران سلامت مستقر در دشت عباس و مرکز بهداشتی و درمانی این دهستان نیز بازدید کند.
براساس هماهنگی های انجام شده قرار است دکتر قاضی زاده هاشمی نسبت به انجام چند عمل جراحی رایگان چشم بیماران نیازمند و محروم منطقه دشت عباس و موسیان در بنیاد خیریه نوآوران سلامت اقدام کند.
بنیاد خیریه نوآوران سلامت از آذر ماه سال جاری در منطقه دشت عباس شهرستان دهلران مستقر شده و خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی رایگان به مردم این منطقه ارائه می کند.
وزیر بهداست، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه در معیت استاندار ایلام، نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام با استقبال فرماندار، امام جمعه و مسئولان محلی دهلران وارد این شهرستان مرزی در 220 کیلومتری جنوب ایلام شد.
به گزارش ایرنا، چندین طرح درمانی در بیمارستان های امام خمینی (ره) و شهید مصطفی خمینی شهر ایلام عصر چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
دکتر قاضی زاده هاشمی امروز همچنین در سفر به شهرستان آبدانان چند طرح بهداشتی، درمانی و خدماتی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان را افتتاح کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر چهارشنبه در بدو ورود به استان ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضا شهر ایلام با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ و والای شهدا ادای احترام کرد.
دکتر قاضی زاده هاشمی پیش از این سه بار دیگر 2 بار سال های 93 و 94 همزمان با همایش بزرگ پیاده روی اربعین و یک بار نیز در هنگام سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در سال 92 به استان ایلام سفر کرده است.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.