به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا شرفیانی شامگاه چهارشنبه در آیین شبی با شهدای گمنام در جمع مردم آبدانان اظهار کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران نقطه اتکای آزادیخواهان جهان است این به برکت خون مطهر شهیدان حاصل شده است.
وی شهدای گمنام را یادآوران حماسه و رشادت دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم مقام و منزلت شهدا در کشور، آینده انقلاب اسلامی را تضمین و مانع اجرای نقشه های شوم استکبار می شود.
سرهنگ شرفیانی اضافه کرد: جانمایی و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در مناطق و شهرستان های مختلف کشور یک حرکت فرهنگی ماندگار است که به منظور پاسداری از فرهنگ فداکاری و ایثار و ایجاد فضای معنوی در جامعه انجام می شود.
به گزارش ایرنا، اجرای مراسم تشریفات نظامی، گلباران پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام، قرائت شعر و مقاله و دلنوشته، پخش مارش عزا و وداع مردم با شهدا مهمترین برنامه های جانبی مراسم شبی با شهدای گمنام در شهرستان آبدانان بود.
پیکر پاک 2 تن از 6 شهید گمنام تازه تفحص شده که قرار است در استان ایلام بخاک سپرده شوند، عصر غروب چهارشنبه در میان شور و اشتیاق انقلاب وارد شهرستان آبدانان شد تا پس از چند ویژه برنامه و آیین خداحافظی، به بخش مورموری منتقل و روز پنجشنبه در مرکز این بخش با حضور مردم و مسئولان تشییع و بخاک سپرده شوند.
پیکر مطهر 2 شهید گمنام روز چهارشنبه در بخش چوار تشییع و بخاک سپرده شدند و پیکر مطهر 2 شهید دیگر نیز روز شنبه در دانشگاه ایلام تشییع و بخاک سپرده خواهد شد.
خبرنگار: سید حرمت اله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7174/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.