به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز سه شنبه در جمع دست اندرکاران انتخابات این شهرستان اظهار کرد: خواست و مطالبه رهبر معظم انقلاب از متولیان امر انتخابات، تلاش برای حضور حداکثری مردم و تامین امنیت و سلامت فرآیند انتخابات است.
وی ایجاد وحدت و همدلی مردم را از وظایف مجریان و دست اندرکاران انتخابات دانست و افزود: همه نهادهای فرهنگی، تریبون های عمومی، رسانه های گروهی، جریان های سیاسی و تشکل های مردمی در ماه های باقی مانده تا انتخابات باید با دوری از هرگونه اختلاف و ایجاد دو دستگی، مردم را نسبت به شرکت در انتخابات ترغیب و امیدوار کنند.
فرماندار آبدانان بیطرفی مجریان و عدم بکارگیری امکانات عمومی له یا علیه کاندیداها را نیز مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: دامن زدن به اختلافات منجر به کاهش حضور مردم در انتخابات و لطمه زدن به منافع ملی است و شادی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در داخل و خارج را بدنبال دارد.
عسگری تاکید کرد: عده ای از افراد بی تعصب و وطن فروش با هدایت استکبار قصد دارند با ترویج خشونت، توسعه بد اخلاقی اجتماعی و موضع گیری های مغرضانه مردم را از شرکت در انتخابات سال آینده دلسرد کنند بنابراین وظیفه شرعی و ملی همه است که این نقشه شوم را خنثی و با برگزاری انتخابات سالم و با نشا ط، امید یاوه گویان را به یاس تبدیل کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 26 اردیبهشت سال آینده همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: سید حرمت اله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7174/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.