اکبر امیدی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فراخوان جشنواره عکس آدم برفی 9 بهمن ماه امسال اعلام شد و بیش از 300 اثر نیز از 10 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی با بیان اینکه آثار ارسالی از استان های کردستان، گیلان، کرمانشاه، خراسان شمالی و رضوی، اصفهان، فارس و گرگان بودند، افزود: پس از داوری در نهایت هفت عکس به عنوان عکس های برتر جشنواره شناخته شدند.
امیدی تاکید کرد: عکس های ارسالی شیما صیدی از رشت، امید و امین شریفی مقدم از ایلام، حمزه منصوریان، علی مظفری و محسن عطابیگی از ایلام، علی حاتمی از ایوان، زهره امیدی و مهدی دارابی از ایلام و مجید امیدیان پور از صالح آباد به عنوان عکس های برتر این جشنواره انتخاب و از آنها تجلیل شد.
به گفته وی، همچنین از بین آثار ارسالی 35 اثر نیز انتخاب شدند و پس از چاپ در حاشیه نمایشگاه سراسری کتاب ایلام در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفتند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام یادآور شد: این جشنواره برای نخستین بار با مشارکت انجمن هنرهای تجسمی، انجمن سینمای جوان دفتر ایلام، مدیر کل امور اجتماعی استانداری و پایگاه خبری، تحلیلی ویرا برگزار شد.
وی با بیان اینکه آیین تجلیل از برگزیدگان نیز امشب در حاشیه دومین روز از نمایشگاه سراسری کتاب ایلام برگزار شد، برگزاری مراسم جنگ شادی، شعر، موسیقی و اجرای نمایش را از برنامه های جانبی آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره عکس آدم برفی اعلام کرد.
دهمین نمایشگاه سراسری کتاب با ارائه 31 هزار عنوان کتاب هشتم تا 13 اسفند ماه در محل انبار غله شهر ایلام برپا شده است.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.