به گزارش ایرنا، علی محمد نیاکان روز شنبه در نشست خبری این با بیان اینکه اسین نمایشگاه در محل انبار اداره غله داستان برگزار می شود گفت: 253 ناشر از مناطق مختلف کشور در 187 غرفه آثالرز خود را در نمایشگاه دهم ایلام عرضه می کنند.
وی خاطر نشان کرد: کتاب های این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف شامل 20 درصد بن تخفیف نمایشگاه و 10درصد نیز تخفیف از سوی ناشران عرضه می شوند.
وی نشست نقد و بررسی کتاب، محفل شعر آیینی، برپایی ایستگاه نقاشی، نمایشگاه آثار علوم قرآنی، غرفه ایثار و شهادت، مطبوعات، اقتصاد مقاومتی، نماز و مسجد و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه های جنبی این نمایشگاه برشمرد و گفت: همچنین در حاشیه این نمایشگاه آثار رسیده به جشنواره آدم برفی هم در معرض دید قرار خواهد گرفت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه نخستین نمایشگاه کتاب استانی ایلام دهه 70برگزار و فردا دهمین نمایشگاه کتاب استانی برپا می شود گفت: از نظر برگزاری نمایشگاه کتاب استانی عقب هستیم چراکه برخی استان ها تا 20نمایشگاه هم برپا کرده اند.
به گفته وی، این اداره کل سعی دارد تا با برگزاری این نمایشگاه ها کتاب در سبد زندگی مردم قرار گرفته و فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیش از پیش در استان ترویج یابد.
به گفته وی، آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام فردا ساعت 9:30 با حضور معاون امور مجلس و استان ها و مدیر کل دفتر بازرسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی برگزار می شود.
نهمین نمایشگاه کتاب ایلام با عرضه 38هزار عنوان کتاب دی ماه پارسال برگزار شد.
مردم ایلام به ارزش ریالی حدود سه میلیارد ریال از نمایشگاه نهم کتاب خریدند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7171/60343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.