به گزارش ایرنا، فهد کمالوندی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگراری ایرنا مرکز ایلام اظهار کرد: با توجه به نفوذ رسانه ها از جمله ایرنا بعنوان رسانه ای تاثیر گذار و فراگیر در میان مردم، می توان با کمک آنها و اطلاع رسانی مطلوب و به موقع اقشار مختلف مردم را از خطرات مواد مخدر آگاه کرد و در پیشگیری از اعتیاد بیشتر موثر بود.
وی با بیان اینکه شورای هماهنگی با مواد مخدر با آغوش باز آماده همکاری با رسانه ها برای مقابله با معضل اعتیاد است، افزود: رسانه های گروهی حلقه واسط بین مردم و مسئولان و چشمان تیزبین جامعه هستند که باید خانواده ها را از پیامدهای شوم مصرف مواد مخدر آگاه کنند.
کمالوندی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر باید به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود، یادآور شد: مبارزه با این بلای خانمانسوز باید به یک گفتمان اجتماعی تبدیل شود که این مساله به معنی استفاده از همه ظرفیت‌های موجود بویژه رسانه ها برای ریشه کن شدن اعتیاد است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز ایلام نیز ضمن تاکید بر نقش رسانه ها در آگاهی بخشی جامعه تاکید کرد: ایرنا به عنوان رسانه نظام اسلامی با تکیه بر سه اصل سرعت، صحت و دقت آمادگی کامل دارد در حوزه مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همکاری کند.
مجید سلیمانی با بیان اینکه ایرنا بازوی پرتوان ارگان ها و دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی و بیان دستاوردها و خدمات دولت به مردم است، افزود: در حوزه مبارزه با معضل اعتیاد اطلاع رسانی به مردم می تواند در کاهش این آسیب اجتماعی موثر باشد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام همچنین از بخش های مختلف خبرگزاری ایرنا مرکز ایلام از جمله اتاق خبر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید و انتشار اخبار حوزه های مختلف در این رسانه قرار گرفت و با خبرنگاران ایرنا به گفت و گو نشست که مشروح این مصاحبه در روزهای آینده منتشر می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری و همچنین اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا مرکز ایلام به نشانی http://www.irna.ir/ilam و همچنین اخبار متنوع از مهمترین و جذاب ترین رویدادهای خبری استان، ایران و جهان نیز هر روز در کانال تلگرام ایرنا ایلام به نشانی irnailam@ منتشر می شود.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.