به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی گفت: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با تشدید اقدامات عملیاتی پلیس، 35 شرور، چاقوکش و مزاحم خیابانی که مخل آرامش و امنیت مردم بودند، طی 48 ساعت گذشته دستگیر شدند.
وی افزود: همچنین در اجرای این طرح 2 واحد غیر مجاز عرضه قلیان نیز در این شهرستان پلمپ شد و 14 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز با دستور پلیس توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرپرست انتظامی شهرستان ایلام با تقدیر از همراهی مردم در تامین امنیت اجتماعی یادآور شد: پلیس با آمادگی، اقتدار و جدیت با هنجارشکنان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

** سه حادثه رانندگی و پنج مجروح در جاده های استان ایلام
رئیس پلیس راه ایلام گفت: سه حادثه رانندگی در جاده های حوزه استحفاظی شهرستان های مهران و دهلران روز گذشته روی داد که بر اثر این حادث پنج نفر مجروح شدند.
سرهنگ محسن ناصری افزود: اولین حادثه ساعت حدود 14 عصر شنبه در شهرستان مهران و در بازارچه مرزی اتفاق افتاد که در این حادثه یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ به علت عدم توجه به جلو با یکدستگاه سواری هیوندا برخورد و راننده خودرو سواری را مجروح کرد.
وی ادامه داد: دومین حادثه ساعت 18 و 30 دقیقه دیروز در جاده دهلران - اندیمشک اتفاق افتاد که در این حادثه یکدستگاه خودرو سمند به علت عدم توجه به جلو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد و راننده و 2 سرنشین خودرو مجروح و روانه بیمارستان شدند.
سرهنگ ناصری یادآور شد: در حادثه دیگری که ساعت 22 شب گذشته در جاده مهران اتفاق افتاد یکدستگاه خودرو پژو پارس به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه واژگون شد و راننده و سرنشین خودرو مجروح شدند.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.