به گزارش ایرنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به این شرح است:

** انا لله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال عالم نستوه، مبارز خستگی ناپذیر، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی بسیار جانسوز و حزین بود.
این یار انقلاب همواره در طول عمر خویش ستونی برای انقلاب و سرداری برای سازندگی بود و پیوسته در صف مقدم برای دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی قرار داشت.
ایشان که از پیشتازان حرکت انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بودند و عمر پر برکت خود را در راه ترویج اسلام، مکتب تشیع، آرمان های امام خمینی(ره) و اهداف رهبر معظم انقلاب سپری کردند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب با قبول مسئولیت‌های مختلف نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند و خدمات ارزنده ‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.
اینجانب درگذشت این فقید سعید را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفته و غفران و مزید رحمت الهی را برای آن مرحوم مسالت می‌نمایم.
محمد نقی لطفی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام
بیستم دی ماه سال 95
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.
انتشار دهنده: مجید سلیمانی
9002

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.