به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورالله خادم گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان ایلام هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی افزود: پس از استعلام از سیستم تخلفات راهور ناجا مشخص شد، خودرو پژو پارس دارای 80 فقره تخلف پرداخت نشده به مبلغ 60 میلیون ریال است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تاکید کرد: در راستای اجرای ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ خادم از رانندگان خواست برای اطلاع از وضعیت خلافی خودروی خود، شماره vin پشت کارت خودرو خود را به شماره 1101202020 پیامک کنند تا میزان خلافی خودرو از طریق پیامک برای آنها ارسال شود.

** دستگیری سارقی که خانه استیجاری را به محل فروش اموال مسروقه تبدیل کرده بود
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، این فرد در این منزل استیجاری به همراه مقادیری اموال مسروقه توسط ماموران کلانتری 11 شهر ایلام دستگیر شد.
متهم که غیر بومی است، پس از سرقت، اموال مسروقه را در منزلش که در یکی از مناطق حاشیه شهر بود، جمع و سپس به همدستان خود در استان دیگری می فروخت.
این فرد که به انجام 6 فقره سرقت اعتراف کرده است پس از تشکیل پرونده جهت سیر مرال قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان ایلام شد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.