حجت الاسلام اشرف علی محمدی روز چهارشنبه در همایش بسیجیان شهرستان چرداول اظهار داشت: فرهنگ بسیجی و قرار گرفتن در مسیر روشن آن باعث عزتمندی و اقتدار جمهوری اسلامی شده است.

وی ادامه داد: انسانیت، شرف، آزادگی، عدالت، عزت، استقلال از میوه های شیرین تفکر بسیجی است و نقطه مقابل آن تفکر شیطانی است که در اردوگاه غرب مشاهده می شود، در جهان کنونی ۲ اردوگاه مادی و الهی وجود دارند که هرکس در اردوگاه الهی باشد، دنیا و آخرت خود را بدست آورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان ایلام اضافه کرد: وظیفه بسیجیان در شرایط کنونی کشور بسیار خطیر و تضمین کننده آینده نظام است، بسیجیان در تمامی امور باید تقوای الهی و اهداف والای انقلاب اسلامی که همانا تلاش در جهت برقراری عدالت اجتماعی و تقویت بنیه ارزشی انقلاب را مد نظر داشته باشند.

حجت الاسلام علی محمدی یادآور شد: دشمنان جنک تمام عیاری علیه کشور آغاز کرده اند و مردم نیز این موضوع را به درستی درک کرده اند و می دانند که در محاصره اقتصادی قرار گرفته ایم، مسوولان باید با مردم شفاف و صادق باشند، چراکه در این صورت مردم با آنها همراه و هماهنگ خواهند بود.

وی صف اعتراض کنندگان و اغتشاشگران را از هم جدا دانست و تاکید کرد: آشوب و تخریب اموال عمومی کاری زشت و نکوهیده و برنامه ریزی شده توسط دشمنان برای ضربه زدن به امنیت کشور است، دشمنان مترصد هستند تا از این فضا علیه امنیت کشور استفاده کنند که می طلبد تمام آحاد مردم هوشیار و آگاه باشند. 

علی محمدی انتخابات اسفند را یک آزمون بزرگ دانست و یادآور شد: دشمنان در حال ایجاد ناامنی و توطئه و دلسرد کردن مردم هستند و باید گول دسیسه های تکراری آنان را نخوریم و با مشارکت بالای خود خط بطلانی بر نقشه های شوم آنان بکشیم.

مبارزه با فساد و اختلاس، برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی توسط قوه قضاییه، تشکیل بسیج جهان اسلام و اطاعت از ولایت فقیه بعنوان تنها راه نجات کشور از مسایلی بود که حجت الاسلام علی محمدی بر آنها تاکید داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.