بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار نورعلی یاری روز سه‌شنبه  اظهار داشت: عده‌ای فرصت‌طلب با سوء استفاده از اعتراضات اخیر نسبت به سهمیه‌بندی بنزین، اقدام به تحریک افکار عمومی کرده و با تجمع و سردادن شعارهای هنجارشکنانه سعی در ایجاد اختلال در شهرستان چرداول کردند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، عاملان و سرکردگان اصلی این اجتماعات را در شهرستان چرداول شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی برای نهادینه کردن آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

سردار یاری با قدردانی از حمایت‌ها و همکاری خوب مردم استان با پلیس، گفت: دستگیری تمامی عوامل ایجاد ناامنی روزهای اخیر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته استاندار ایلام، مردم ایلام در مساله بنزین همانند موضوع اربعین سربلند بیرون آمدند و خواسته و نگرانی خود را به صورت مسالمت‌آمیز، منطقی و عاقلانه بیان کردند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: مردم استان ایلام بدون ایجاد هر گونه خسارت و آسیب به اموال عمومی یا افراد دیگر و بدون تحمیل هزینه به خودشان و نظام، با هوشمندی اعتراض خود نسبت به سهمیه‌بندی بنزین را به گوش مسئولان رساندند و این حرکت آنها ارزشمند، قابل تقدیر و بحق است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.