اینترنت همه اپراتورهای تلفن همراه در استان ایلام بعد از حدود یک هفته که دچار اختلال و قطعی شده بود عصر امروز با پایداری سرعت متصل شد.

عصر امروز ابتدا اینترنت مشترکان اپراتور ایرانسل وصل شد و سپس دارندگان سیم کارت های همراه اول و رایتل به مدار اینترنت بازگشتند.

هم اکنون مشترکان اپراتورهای همراه می توانند بعد از گذشت بیش از یک هفته به پیام رسان های خارجی چون واتساپ و اینستاگرام متصل شوند.

بامداد دیروز نیز اینترنت ثابت خانگی (مودم وای فای ) در استان ایلام وصل شد و دارندگان اینترنت ثابت خانگی توانستند از طریق وای فای به اینترنت و شبکه های مجازی دسترسی پیدا کنند.

البته در مدت بیش از یک هفته قطعی اینترنت جهانی، شهروندان استان ایلام امکان حضور و استفاده از پیام رسان های داخلی نظیر بله،‌ سروش، ایتا و ... را داشتند.

در حال حاضر بنا به تایید عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام اینترنت همه مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت ثابت وصل است و در این زمینه هیچ مشکلی در استان گزارش نشده است.

در چند روز گذشته اینترنت در این استان دچار اختلال شده بود و کاربران تنها به پیام‌رسان های داخلی دسترسی داشتند.

مسوولان مربوطه در روزهای گذشته اعلام کردند قطع اینترنت به دلایل تهدیدهای امنیتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین صورت گرفته و به محض رفع مشکلات امنیتی دوباره برقرار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.