قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای معاونان بر اجرای مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی در ایلام تاکید کرد و اظهار داشت: اربعین ۹۸ دیدگاه ها را نسبت به ایلام بیش از پیش تقویت کرد ، اربعین افتخار بزرگی برای نطام، ایلام و دست اندرکاران این کنگره بزرگ بود.

وی افزود: در بحث مناطق مرزی نباید قصه یارانه ها تکرار شود بلکه باید توجه بیشتر خود را بر زیرساخت ها، بهداشت و راه این مناطق معطوف کنیم. 

استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران و مجموعه افراد دست اندرکار مدافع استان باشند، به دنبال جذب منافع و افزایش درآمد استان باشیم و نباید با ارائه آمار ضعیف منافع استان را از بین ببریم.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: تا آنجا که می توانیم نباید درآمد استان را کم کنیم بلکه برعکس همه باید در مسیر افزایش درآمد تلاش کنیم زیرا فلسفه وجودی همه ما مسئولان خدمت و پاسخگویی به مردم است.

وی مطالبات مردم را یک حقیقت انکار ناپذیر دانست و یادآور شد:  این کمال بی تدبیری یک مدیر است که مطالبات مردم را بی پاسخ بگذارد ، مدیران در هر شرایطی باید پاسخگوی مردم باشند و با مدیرانی که خواست و مطالبات مردمی را بی پاسخ می گذارند، برخورد می شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و معاونین و مدیران ستادی موظف هستند حداکثر ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت جواب ارباب رجوع را بدهند. 

استاندار ایلام بخشنامه حقوق  شهروندی و تاکید بر اجرای آنرا از افتخارات دولت تدبیر و امید دانست و گفت: دستورالعمل حقوق شهروندی را همه باید اجرا کنند، اگر کسی نمی تواند استعفا بدهد.

وی همچنین به انتخابات اسفند مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: هر کسی به هر نحوی در انتخابات مسئولیتی دارد هرگونه اظهار نظر طرفداری بر له یا علیه کاندید نمی تواند داشته باشد و ممنوع است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: مسئولان مواظب باشند نهایت بی طرفی و قانون مداری را در انتخابات داشته و آنهایی که مسئولیت انتخاباتی ندارند می توانند خارج از ساعات اداری و آن هم بدون استفاده از بودجه و امکانات دولتی و بدون استفاده از عنوان مسئولیت خود فعالیت داشته باشند.

وی بر مشارکت بالای مردم در انتخابات اسفند تاکید کرد و افزود: همه باید در جهت بالارفتن مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم و در حین انتخابات تغییر غیر ضروری نباید انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.