سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و متحدانش هرچند تمام گزینه های خود حتی حمله نظامی را روی میز قرار داده اند اما به خوبی می دانند که توان مقابله رزمی با ایران اسلامی را ندارند.

سیدحسین نقوی حسینی روز یکشنبه در آئین گرامیداشت روز ۱۳ آبان در شهر ایلام بیان کرد: آمریکا به جای گزینه نظامی از راه های مخرب دیگری چون نفوذ، تلاش برای ایجاد تفرقه در بین قومیت های ایرانی، جاسوسی، تحریم و فشار اقتصادی و انزوای سیاسی سعی در آسیب رسانی به انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و متحدانش با همه توان خود به مقابله با جمهوری اسلامی برخواسته اند، افزود: ملت ایران در برابر هرگونه زورگویی دنیای استکبار ایستادگی می کنند و هیچگاه تحت فشارهای ظالمانه دشمنان تسلیم و مرعوب نخواهیم شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمام هدف آمریکا ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در زمان اوباما با طرح دیپلماسی برجام تا حدود زیادی موفق به تحقق خواسته های شوم خود شد و با خروج از برجام و تعهدات یک طرفه ایران نسبت به برجام و عدم پایندی و بدقولی طرف اروپایی به این معاهده بین المللی روی واقعی خود به ایران اسلامی را نشان داد.

نقوی حسینی اضافه کرد: بعد از محرز شدن بدعهدی غربی ها در قبال برجام برای مسئولان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شروع به کاهش تدریجی تعهدات خود در قبال برجام کرد و گام های اول تا سوم کاهش تعهدات را اجرایی کرده و گام چهارم نیز به زودی آغاز می شود.

وی تاکید کرد: تنها راه برون رفت ایران اسلامی از مشکلات و توطئه های دشمنان حرکت گام به گام مردم و مسئولان در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب است و اعتماد به رهنمون های ایشان و عدم تفسیر به رای خود از مطالب معظم له موجب سرافرازی بیش از پیش نظام در سطح ملی و بین المللی می شود.

نقوی حسینی گفت: تمام تلاش آمریکا نفوذ در بین مسئولان نظام و جذب افراد مهم و اطرافیان آنهاست تا این اشخاص به سمت و سوی آمریکا و اسراییل گرایش یابند و از منافع آنها دفاع کنند.

وی افزود: همانگونه که در سیاست خارجی با آمریکا مبارزه می کنیم باید با عوامل داخلی حامی آمریکا و اسراییل نیز مبارزه همه جانبه داشته و مانع نفوذ آمریکا در بین مسئولان شویم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جدید قوه قضاییه مبارزه همه جانبه ای را با عوامل فساد که مدیریت آن را آمریکا برعهده دارد، آغاز کرده و بارغه های امید را در بین مردم روشن کرده است.

نقوی حسینی با بیان اینکه آمریکا در زمان شاهنشاهی عزت و اعتماد به نفس ایرانی را پایمال کرد، گفت: اما بعد از پیروزی انقلاب و با استفاده از تجارب جنگ تحمیلی، ایران اسلامی در زمینه دفاعی و نظامی به جایگاه رفیعی در جهان دست یافته و این اقتدار موشکی خود را در جنگ های سوریه و عراق به رخ جهانیان کشید و هیچ کشوری و ابرقدرتی جرات دست درازی به حریم ایران اسلامی را ندارد.

قرائت بیانیه، سوزاندن پرچم های آمریکا و اسرائیل، برگزاری تریبون آزاد با موضوع استکبار ستیزی و افول آمریکا، ایستگاه نقاشی دانش آموزی و برگزاری نمایشگاه اقدامات ۴۰ ساله انجمن های دانش آموزی استان ایلام در حاشیه راهپمایی ۱۳ آبان استان ایلام برگزار شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1286675
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.