به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی روز ملی مبازه با استکبار جهانی، راهپیمایی یوم الله 13 آبان را نماد تسلیم ناپذیری ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی عنوان کرد.

وی یادآور شد: 13 آبان ماه یادآور رویدادهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ پرفراز و نشیب نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی است که برای همیشه در ذهن ملت ایران و حتی جهانیان به ثبت رسیده است.

وی ۱۳ آبان را تجلی استکبارستیزی آحاد ملت عنوان کرد و افزود: این روز به عنوان نماد تسلیم ‌ناپذیری، اقتدار، صلابت و مقاومت ملت در پیشگاه جهانیان به ثبت رسیده است .

وی اظهار داشت : بر این اساس و با توجه به اهمیت این روز باید مردم با حضور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی درس دیگری به دشمنان کینه‌توز نظام اسلامی بدهند.

چراغی پور شعار محوری راهپیمایی 13 آبان امسال را استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا خواند و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور تماشایی و بابصیرت خود در مراسم امسال بار دیگر حماسه ساز خواهند شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: بزرگداشت یوم الله 13 آبان امسال فقط منحصر به برپایی راهپیمایی نبوده و باید با اجرای برنامه های مختلف از چند روز قبل از مراسم عمومی در جهت تبیین و تشریح ابعاد  مختلف این رویداد تاریخی تلاش شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.