به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام شمس‌الله سراج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام با قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در زمینه راهسازی بر تکمیل زیرساخت‌ها در مرز مهران تاکید کرد و افزود: ایجاد یک خط اضطراری برای حمل و نقل مصدومان احتمالی تصادفات یا افراد مریض نیاز است.

وی یادآور شد: اگر همه‌ مسیرها درست شده باشد اما یک متر آن ناتمام باشد کارایی لازم را ندارد بنابراین باید با نگاه کارشناسی به کارها در این زمینه سرعت داد.

وی تاکید کرد: اربعین و راهپیمایی عظیم و میلیونی آن نشان داد که پیروان مکتب سرخ حسینی بدون ترس و تهدید، عمل و اقدام را انجام داده و به جهان این پیام را داد که در برابر زور و زر و تزویر،فریاد سر می‌دهند.

امام جمعه موقت ایلام گفت: نمایندگان مجلس نباید با مطرح کردن موضوع‌های قومیتی در جامعه حساسیت منفی ایجاد کنند و با توجه به موقعیت حساسی که در کشور دارند باید بیشتر از سایرین نسبت به مسائل تنش‌زا تیزبین باشند.

حجت‌الاسلام سراج با محکوم کردن نسل‌کشی و کشتار زنان و کودکان سوریه، افزود: کسانی که بر ضد ترکیه اطلاعیه صادر می‌کنند باید بین احزابی که در کردستان عراق و ترکیه حاکم هستند تفاوت قائل شوند چرا که ما  با مردم ترک و کرد کشورهای همسایه هیچ مشکلی نداریم.

وی تاکید کرد: ما تجاوز ناعادلانه به مردم شریف کرد را محکوم می‌کنیم اما با رویه غلط حکامی که به حمایت‌های آمریکا چشم امید دوخته بودند و با آمریکا متعهد شدند مخالف هستیم.

وی با قدردانی از اطلاعات سپاه پاسداران برای دستگیری مدیر کانال معاند و تفرقه افکن آمدنیوز، اضافه کرد: هرچند پدر این فرد زمانی برای انقلاب زحمت کشیدند اما باید نظام یکبار برای همیشه تکلیف آقازاده‌ها که به استخوانی در گلو تبدیل شده‌اند را یکسره کند.

وی گفت: کانال آمدنیوز در سال 1396 جنایات متعددی را مرتکب شد که با اعترافات مدیر آن، امروز معلوم می‌شود که وی با برخی از افراد در ارتباط بوده است که امیدواریم مسئولان قضایی سرشاخه‌ها را بدون اغماض به سزای عمل خود برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.