به گزارش ایرنا، جمال عرف روز دوشنبه در نشست با معتمدان و اقشار مختلف مردم استان ایلام اظهار داشت: اگر نقش جمهوری اسلامی در جهان را بشناسیم به خوبی برخی از ناملایمات را تحمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سایر همسایگان و آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که با جمهوری اسلامی ایران به دلیل تاثیرگذاری که دارد با زبان احترام صحبت کنند.

وی افزود: با وجود همه تلاش‌های آمریکا که سعی داشت نماینده جمهوری اسلامی را در سازمان ملل منزوی کند اما رئیس جمهور پس از سخنرانی عزتمندانه مورد تحسین همه گروه‌ها قرار گرفت.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در بحث برجام راهبرد برد برد این است که اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد ما هم از برجام خارج می‌شویم و نسبت به آن هیچ تعهدی نداریم.

عرف اظهار داشت: جمهوری اسلامی برای دست یافتن به جایگاه کنونی هزینه پرداخت کرده است و مسیر عزتمندانه‌ای در پیش رو دارد که به طور قطع آمریکا نیز به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند با زورگویی با جمهوری اسلامی برخورد کند.

وی تاکید کرد: مسیر کنونی نظام جمهوری اسلامی قانونی و مورد اجماع و تاکید رهبری است و اگر در این مسیر به تفرقه بیافتیم بدون شک دچار مشکل می‌شویم.

وی افزود: حفظ انسجام و امید در کشور ضروری است و نا امید کردن مردم به هر دلیلی خیانت ملی است و باید در راستای حفظ انسجام و امید و ایجاد نشاط در جامعه تلاش کنیم و اعتماد مردم را همچنان حفظ کنیم.

وی به پایبند بودن به قانون توسط بخشداران، فرمانداران و دست اندرکاران انتخابات تاکید کرد و گفت: تلاش شده است تا با برگزاری دوره‌های متعدد همه دست‌اندرکاران انتخابات به قانون مسلط شوند و با رعایت اصل قانونمداری و بیطرفی در برگزاری پرشور انتخابات تلاش کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مجری انتخابات باید آئینه بیطرفی و نبود جانبداری باشد و در برگزاری انتخابات سالم تلاش کند.

عرف اظهار داشت: باید تخلفات انتخاباتی گزارش شود و شرایط برای برگزاری انتخابات امن و سالم با مشارکت حداکثری در کشور فراهم شود.

وی تاکید کرد: شرایط کنونی بین‌المللی و منطقه‌ای کشور حضور حداکثری مردم در انتخابات را معنی دار کرده است که بدون شک مردم با حضور پرشور خود بسیاری از فتنه ها را خنثی می کنند.

به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری در کشور برگزار می‌شود که استان ایلام دارای سه کرسی نمایندگی است.

۷۱۷۷/۶۰۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.