زهرا همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز مهران در زمینه ساماندهی و خدمات‌رسانی به زائران گمشده در ایام اربعین فعالیت دارد.

وی یادآور شد: در این ستاد، تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی مستقر شده و افراد گمشده در هر سنی تا زمان سپردن به خانواده‌هایشان توسط مددکاران و نیروهای این سازمان خدمات لازم را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: بهزیستی به عنوان عضو ستاد اربعین حسینی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات لازم خدمات‌دهی به زائران حسینی را انجام می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی ایلام همچنین از استقرار تیم توانبخشی در مرز مهران برای خدمات‌دهی به زائران سالمند و معلول خبر داد و گفت: از طریق این تیم خدمات مختلف از جمله فیزیوتراپی و توزیع وسایل توانبخشی به زائران ارائه می‌شود.

همتی افزود: همچنین اربعین امسال برای نخستین بار غرفه دستاوردهای مددجویان از قبیل صنایع‌دستی در نمایشگاه اربعین در شهر مهران برپا خواهد شد.

به گفته وی، همچنین در این ایام آمادگی برای ارایه خدمات اسکان به کارکنان و جامعه هدف در حد توان و امکانات مورد نیاز وجود دارد.

به گفته مدیرکل بهزیستی ایلام، در ایام اربعین سال گذشته علاوه بر ارایه خدمات توانبخشی به زائران معلول و سالمند،  ۲۸۳ زائر گمشده را ساماندهی کرده است.

۷۱۷۱/۶۰۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.