به گزارش ایرنا، محمد تاسمه روز پنجشنبه در جلسه معارفه مدیریت جدید طرح آبادنی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در ملکشاهی اظهار داشت: علی رغم تشکیل کارگروهای متعدد و معرفی واحدهای تولیدی واجد شرایط و متقاضیان و کارآفرینان بعلت عدم همکاری و هماهنگی مدیریت قبلی طرح آبادانی و پیشرفت و بانک سینا در شهرستان و اعمال بروکراسی سخت بانکی در عمل کمتر از ۵۰ مورد از این طرح توانسته اند موفق به دریافت تسهیلات شوند .

وی با اشاره به به انبوه افراد جویایی کار و ظرفیت های متعدد و مناسب شهرستان بویژه در حوزه دام و طیور تاکید کرد: هنوز هیچ اقدام عملی در جهت واگذاری تسهیلات در بخش کشاورزی شهرستان از طرف مدیریت طرح و بانک سینا انجام نشده و همین عامل عدم رضایمتندی مردم را به دنبال داشته است.

فرماندار ملکشاهی ضمن قدردانی از اقدامات اثرگذار بنیاد مستضعفان در احداث بیمارستان و ساخت پل ها افزود : این شهرستان به دلیل عقب ماندگی در حوزه زیرساختی از چندین سال گذشته با شکل گیری دولت تدبیر و امید طرح های حیاتی هم اکنون در دست احداث قرار گرفته که امیدواریم با مساعدت بنیاد در اتمام این طرح های توسعه ای شهرستان سرعت بیشتری پیدا کند. 

در پایان این جلسه ضمن تشکر از مدیریت قبلی آقای فلاح به عنوان مدیر جدید طرح توسعه و پیشرفت شهرستان ملکشاهی معارفه شد. 

شهرستان ۲۵ هزار نفری ملکشاهی  از جمله مناطق محروم کشور است که از اواخر سال ۹۶ مورد توجه بنیاد مستضعفان کشور جهت آبادنی و توسعه و اشتغالزایی قرار گرفته است.

۷۱۷۹/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.