به گزارش ایرنا، حجت الله عبدالملکی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های اشتغالزایی این نهاد در شهرستان سیروان اظهار داشت: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی حدود ۵۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همواره یکی از دستگاه های برتر و تأثیرگذار کشور در زمینه اشتغالزایی است، افزود: سال گذشته نیز این نهاد موفق به ایجاد ‭‭‭۱۴۸‬‬‬ هزار فرصت شغلی در کشور شد.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور تصریح کرد: این میزان اشتغال حدود یک سوم کل مشاغل ایجاد شده در کشور در طول سال گذشته بوده و کمیته امداد در این زمینه از موثرترین دستگاه های کشور محسوب می شود.


عبدالملکی به عملکرد این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امسال نیز تاکنون بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان کشور ایجاد کرده که در این زمینه موفق شده حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به متقاضیان پرداخت کند.


وی با عنوان اینکه هر ساله بیشترین فرصت های شغلی برای مددجویان این نهاد در نیمه دوم سال ایجاد می شود، گفت: پیش بینی می شود امسال در زمینه اشتغال زایی در کشور رکورد مناسبی ثبت کنیم.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور به فعالیت های حوزه اشتغالزایی کمیته امداد ایلام نیز اشاره کرد و یادآور شد: عملکرد این نهاد در استان در ۶ ماهه نخست امسال یک هزار و ‭‭‭۱۲۰‬‬‬ فرصت شغلی بوده است.


عبدالملکی تصریح کرد: این نهاد برنامه ریزی کرده است که امسال بیش از پنج هزار و ‭‭‭‭۵۰۰‬‬‬‬ فرصت شغلی برای مددجویان این استان ایجاد کند که در این زمینه نیز حدود یک هزار و ۷۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیارد ریال اعتبارات قرض الحسنه تخصیص یافته است.


۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.