علی اصغر چاغروندی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ایام اربعین امسال پنج جایگاه سیار نفتگاز جهت تامین سوخت اتوبوس های خط واحد و یک جایگاه عرضه بنزین نیز جهت خروج خودروی زائران از پارکینگ ها در شهر مهران به ‌صورت سیار و شبانه ‌روزی آماده خدمات ‌دهی به زائران اربعین است.

وی افزود: این تعداد جایگاه های سیار در کمربندی غربی شهر مهران، ورودی و خروجی پارکینگ برکت، شهرداری و ورودی دشت مهران در نظر گرفته شده است.

چاغروندی از آمادگی کامل جایگاه های سوخت این استان در ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد و یادآور شد: هیچ نگرانی در تامین فرآورده های نفتی برای تردد وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام اضافه کرد: تا هر ظرفیتی که به فرآوردهای نفتی نیاز باشد، آن را تامین می کنیم و حتی در شرایطی مانند افزایش بار ترافیکی نیز اقدام به حمل و توزیع سوخت به صورت سیار خواهیم کرد.

۶۶ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۶ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و ۲۲ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲ منظوره در استان ایلام فعال است.

به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران در ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام طی سال های اخیر به کانون اصلی  تردد های مرزی ایران و عراق به خصوص  مسیر آمد وشد مرزی زائران عتبات عالیات دو کشور  شده است.

بسیاری از منابع پیش بینی کرده اند که شمار زائران کنگره اربعین سال جاری تا پنج میلیون نفر افزایش یابد که براساس روال سال های ماقبل انتظار می رود که همچنان ایلام و مرز مهران انتخاب آنان برای ورود و خروج مرزی باشد.

۳۰۳۲/۶۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.