احمد سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت توجه به آماده سازی مدارس افزود: پروژه مهر هر ساله در ماه شهریور آغاز و با توجه به نیازهای هر مدرسه و برآوردهای انجام شده تلاش می شود محیطی مناسب برای شروع سال تحصیلی دانش آموزان مهیا شود.


وی با بیان اینکه در پروژه مهر امسال ۲ فضای آموزشی جدید به فضاهای موجود اضافه می شود، اظهار کرد: مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر با تمام امکانات و تجهیزات و نیز مدرسه ۶ کلاسه شهرک اسلامیه از جمله فضاهای آموزشی امسال هستند که در پروژه مهر امسال به بهره برداری می رسند.


مدیر آموزش و پرورش مهران ادامه داد: همچنین در پروژه مهر امسال سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس مهران استاندارد می‌شوند.

سلیمانی با اشاره به اینکه مدارس ساخته‌ شده پس از بازسازی از سیستم‌های استاندارد برخوردار نبودند، تاکید کرد: امسال در پروژه مهر تعداد ۷۷ کلاس درس، با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی به‌ صورت کولرهای اسپلیت‌های دوزمانه استاندارد شده اند.


وی یادآور شد: سازماندهی نیروی انسانی ، دبیران و آموزگاران یکی دیگر از مهم ترین اقدامات در اجرای پروژه مهر ۹۸ شهرستان مهران بوده است.


سلیمانی اضافه کرد: اولین روز از آغاز سال تحصیلی در مدارس می تواند تاثیر بسزایی در روحیه دانش آموزان برای شروع یک سال تحصیلی داشته باشد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز در مدارس می تواند در جهت پرورش استعدادهای دانش آموزان بسیار حائز اهمیت باشد.


مدیر آموزش و پرورش مهران یادآوری کرد: بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز امسال در پایه های مختلف تحصیلی در این شهرستان راهی مدارس می شوند.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.