به گزارش ایرنا، حیدر نعمتی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ملکشاهی افزود: این شهرستان از چند سال گذشته  به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته مورد توجه ویژه قرار گرفته و طرح های عمرانی و اقتصادی متعددی در حال احداث است که افق روشنی برای توسعه فراگیر این شهرستان خواهد بود.

وی اظهار داشت: ملکشاهی دارای ظرفیت های سرمایه گذاری مناسبی در حوزه صنایع دستی و گردشگری، کشاورزی و  باغات و معادن است و سند توسعه این شهرستان باید بر این محورها برنامه ریزی و عملیاتی شود.

نعمتی یکی دیگر از فرصت های اشتغال و کسب و کار را تفاهم نامه استانداری و بنیاد مستضعغان کشور برشمرد و گفت: یکی از اهداف این تفاهم نامه سرمایه گذاری مشترک این بنیاد در طرح های عمرانی، زیرساختی و اشتغالزایی است که باید روند کار بیش از پیش فعال شود.

معاون استاندار ایلام نبود چرخه کامل تولید را از جمله عموامل ضعف سرمایه گذاری در شهرستان های استان دانست و افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا زنجیره تولید کامل و سرمایه گذار دچار ضرر و زیان نشود.

فرماندار ملکشاهی نیز در این جلسه با بیان اینکه در هفته دولت بیش از ۱۷ طرح بزرگ کوچک با اعتبار بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، اظهار داشت: مهمترین طرح های این شهرستان از جمله آب شیرین کن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، گاز رسانی به ده ها روستا و افتتاح چندین طرح آموزشی و کشاورزی در آینده نزدیک و با سفر رییس جمهور به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش ایرنا، معاون امور اقتصادی استاندار ایلام از پروژه آب شیرین کن و طرح پرواربندی شتر مرغ بازدید بعمل کرد.

همچنین طرح تولید آب رادیاتور با اعتباریک میلیارد و دویست میلیون ریال با حضور نعمتی افتتاح و به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال برای سه نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.