حجت‌الاسلام اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام افزود: عدم سرمایه‌گذاری و نبود برنامه‌ریزی مناسب به مشکل بزرگی  اقتصاد کشور تبدیل‌شده است، بنابراین در راستای استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت‌های موجود باید تلاش شود.

وی با تأکید بر اینکه متناسب با ابلاغ اعتبارات و شرایطی که در کشور وجود دارد، پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قابل‌قبول است، یادآور شد: سرمایه‌گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایلام دارند بنده به‌عنوان خدمتگزار نظام با تمام وجود از طرح‌های آنان در راستای اشتغال‌زایی جوانان این استان حمایت خواهم کرد.

 وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد، گفت: باید زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران به استان نیز با کمک همه مسئولان و مردم فراهم شود، در این راستا نیز کمک خواهم کرد و امید است که شاهد رونق توسعه هر چه بیشتر استان باشیم.

خطیب نماز جمعه ایلام خاطرنشان کرد: برای ساماندهی مسافرینی که از این مرز تردد می‌کنند که یا زائرین امام حسین (ع) و یا زائرین عراقی امام رضا (ع) هستند مشکلاتی وجود داشت که در جلسه‌ای که در مهران تشکیل شد این مشکلات مطرح گردید و امیدواریم که هر چه سریع‌تر آن‌ها هم برطرف شود و زائرین محترم به‌آسانی و سهولت هر چه بیشتر بتوانند از این مرز تردد داشته باشند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در ادامه با اشاره به هفته دولت و لزوم اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با هیئت دولت فرمودند بهترین راه مقابله با تحریم‌ها، رونق تولید است و موفقیت این موضوع در کشور ملزم به تقویت تولیدات داخلی است.


امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاران اقتصادی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند، یادآور شد: اگر مسئولان شعار سال «رونق تولید» را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند، بدون شک تحریم دشمن برای کشور تأثیرگذار نخواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود مسئولان دولت زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این استان را فراهم سازند.

وی با تبریک روز کارمند به‌ تمامی کارمندان، ابراز کرد: خداوند فرصت خدمتگزاری را در اختیار کارمندان قرار داده تا بتوانند در کنار مردم، به آنان خدمت کنند، کارمندان باید این فرصت را مغتنم بشمارند و در راستای خدمت صادقانه، از هیچ کوششی در خدمت به اقشار مختلف مردم و کار و تلاش فروگار نکنند.

امام‌ جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دشمن تلاش می‌کند بانفوذ به فرهنگ و بنیان خانواده عفت و پاک‌دامنی را از جامعه بردارد و از طریق فیلم، کتاب، هنر و سینما اهداف خود را دنبال می‌کند تا با حرمت‌ شکنی موجب فروپاشی خانواده‌ها شود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در پایان خواستار توجه جدی مسئولان به وضعیت معیشتی مردم، نظارت بر بازار و مقابله با گرانی‌ها شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در برابر همه تحریم‌ها و تهدیدها و در همه صحنه‌ها با حضور خود به میدان آمده‌اند و این مردم شایسته بهترین‌ها هستند، مسئولان نیز در راستای رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.