به گزارش ایرنا در این دیدار حجت الاسلام کریمی تبار به همراه شماری از مسئولان ارشد استان ضمن دیدار با بیماران بستری در بخش‌های اورژانس، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، بستری مردان و زنان و سایر بخش‌ها، فرارسیدن عید غدیر خم را به بیماران تبریک گفت.

معاون سیاسی امنیتی و معاون  توسعه منابع انسانی استاندار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی،فرماندار ایلام، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز همراه با امام جمعه ایلام به مناسبت عید غدیر خم با بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام دیدار و گفت و گو کردند.

آنان همچنین در جریان روند خدمات دهی به بیماران  از سوی پزشکان و کادر پرستاری قرار گرفتند.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه مسئولان از مراکز در حال احداث آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز در بیمارستان شهید مصطفی خمینی بازدید و تکمیل و راه‌اندازی این مراکز را یکی از نقاط عطف حوزه درمان در استان محسوب کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک عید غدیر خم و خیر مقدم به نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، به ارائه گزارشی از روند خدمات دهی به بیماران و ذکر آمار و اطلاعاتی در رابطه با تعداد تخت‌ها و بیماران بستری در بخش‌های مختلف و پزشکان و متخصصین شاغل در بیمارستان پرداخت.

6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.