به گزارش ایرنا، مراد جلیلیان روز دوشنبه در اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دهلران با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۲ بخش فردی و خانوادگی بصورت مکتوب و آنلاین اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۶۲۵ نفر در این جشنواره شرکت کردند که رشد بیش از ۲۴ درصدی را در مقایسه با سال های گذشته نشان می دهد.

وی افزود: ۸۰۰ نفر از این تعداد از شهرستان دهلران در این جشنواره شرکت کردند که ۱۸ نفر برگزیده شدند.


مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام یادآور شد: هدف این جشنواره تبلیغ و ترویج کتابخوانی و آشنایی نسل جوان و نوجوان و بزرگسال با سیره و منش ائمه معصومین (ع) است.


امام جمعه دهلران نیز در این جشنواره یادآور شد: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای مطالعه زندگی امام هشتم (ع) است و در شهرستان بخوبی این مهم انجام و امورات کتابخوانی در دستور کار قرار دارد و کتابخوانی در ارتقا سطح فرهنگ و اخلاق و دینی و موضوعات اجتماعی تاثیر گذار است.


فرماندار دهلران هم بر لزوم گسترش فرهنگ مطالعه با برگزاری جشنواره های مختلف و با احساس مسئولیت جمعی و بویژه در خانواده ها تاکید کرد و گفت: طی سال های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی کتابخانه های عمومی در شهرستان هستیم و این جشنواره نقش برجسته ای در توسعه فرهنگ دینی دارد.


مجید عسگری با اشاره به رشد مطالعه در شهرستان افزود: برگزاری این جشنواره ها نقش موثری در افزایش فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه دارد.


در پایان از نفرات برتر این جشنواره با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.

۷۱۷۵/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.