به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی کلانتری مرکزی و پاسگاه انتظامی روستای انجیره از توابع این شهرستان باهمکاری ماموران گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی با مقامات قضائی در دو مرحله سه دستگاه خودروی کامیون ایسوزو  حامل مرغ زنده را توقیف کردند.

سرهنگ محمد سلیمی‌زاد افزود: پس از توقیف و بررسی مستندات مشخص شد راننده این خودروی ویژه حمل طیور بدون مجوز حمل و پخش است.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در  بازرسی از این خودروهای توقیفی ، 8 و نیم تن مرغ زنده که شامل ۳ هزار و ۵۰۰ قطعه بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ارزش ریالی محموله های کشف شده توسط کارشناسان  را افزون بر یک میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: مرغ های کشف شده با هماهنگی قضائی تحویل کشتارگاه شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول نیز در این خصوص افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دام و طیور، ماموران انتظامی پلیس این شهرستان حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

 سرهنگ قدرت رضایی با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو مقدار 3 تن مرغ زنده بدون هرگونه مجوز کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

3032/6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.