حجت السلام محسن کلانتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان استان ایلام با کسب مقام های برتر در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز پسران خوش درخشیدند.
وی ادامه داد: بخش آوایی این دوره از مسابقات هفته گذشته به میزبانی مشهد مقدس و با حضور حدود ۸۰۰ دانش آموز پسر از ۳۱ استان کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: ۲۴ دانش آموز پسر از استان ایلام برای حضور در بخش آوایی این دوره از مسابقات اعزام شدند که پنج نفر از این افراد موفق به کسب مقام های کشوری شدند.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات احمد رضا لطفی موفق به کسب رتبه اول رشته ترتیل، یاشار محمدیان رتبه سوم حفظ کل، محمدامین کریمی رتبه اول حفظ ۲۰ جزء، میلاد سیاوشی رتبه دوم حفظ ۱۰ جزء و نور المهدی دوستی موفق به کسب رتبه چهارم حفظ پنج جزء قرآن کریم شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ایلام بیان کرد: یکی از اولویت های مهم مجموعه تعلیم و تربیت استان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه آشنایی با معارف قرانی و ترویج آموزه های اخلاقی آن، بین دانش آموزان است که در این زمینه خوشبختانه استقبال گسترده ای وجود دارد.

۹۴ هزار دانش آموز سال تحصیلی گذشته در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال داشتند.

۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.