به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام، کاظم زاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، بزرگترین امر به معروف را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم عین عبادت است و همه بایست در این مسیر حرکت کنیم.

وی حرکت در مسیر توسعه استان را حرکت در مسیر معروف عنوان کرد و افزود: امروز فقر و بیکاری و آسیب‌های اجتماعی از منکرهای جامعه هستند که بایست با کار و تلاش بیشتر بر آنها غلبه کرد.

استاندار ایلام با اشاره به این موضوع که هر کاری که شتاب ما را در مسیر توسعه بیشتر کند آن یک کار معروف است، تاکید کرد: از طرفی مسائلی چون تنگ نظری که در راه توسعه استان مانع ایجاد می‌کند عین منکر هستند که بایست با افق دید بیشتر برداشته شوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با تاکید بر این مطلب که در فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بایست کار فرهنگی در اولویت باشد، تصریح نمود؛ در شرایط امروز بیشتر نیاز به کارهای فرهنگی داریم و بنای کار در این رابطه بیشتر بر تعامل باشد.

وی با تقدیر از برگزاری جلسات معارف و اخلاق مدیران خاطر نشان کرد: در این جلسات مطالب بسیار خوبی ارائه می‌گردد که نیاز است در شهرستان‌ها نیز این برنامه مثبت اجرا شود.

استاندار ایلام همچنین از اقدامات دستگاه‌های اجرایی و متولی در ماه مبارک رمضان در خصوص احیا امر به معروف و نهی از منکر تشکر کرد و بیان داشت: این اقدامات باید در طول سال استمرار یابد که بتواند باعث تأثیرگذاری بیشتری در جامعه گردد.

۷۱۷۷/‏۷۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.