وزیر دادگستری گفت:به  عنوان مسئول وزارتخانه‌ای که نقطه‌ی تلاقی سه قوه با یکدیگر است، این نکته را با اطمینان می‌گویم که همه، کشور و نظام را دوست دارند و  اختلاف نظرها و باورها برای خدمت بیشتر است.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «سید علیرضا آوایی» در جلسه ستاد بحران و قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده استان، اظهار کرد: هنگام بروز حوادثی چون سیل و زلزله این اتحاد نمود بیشتری پیدا می کند به گونه ای در سیل امسال با اینکه نقاط بسیاری از کشور درگیر سیلاب بود همه قوا، نهادها و مسئولان هم دوش یکدیگر در سریع‌ترین زمان این شرایط را مدیریت کردند .

آوایی یادآور شد: در این حادثه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و همدوش و همراه با دولت پای کار آمدند و هرنهاد و ارگانی گوشه ای از کار را تقبل کرد و در زمانی که کشور در جمیع جهات مورد تحریم جهانی، فشار اقتصادی و شرایط خاص بود اما موضوع سیلاب مدیریت شد .

وی گفت: با اینکه استان‌های زیادی همزمان درگیر سیلاب بودند و سیل به زیرساخت های کشور خسارات عدیده ای را وارد کرد اما همدلی، اتحاد، همراهی و یکرنگی تمام مسئولان و نهادها و ارگان ها باعث شد خدمات رسانی ها از همان لحظات ابتدایی حادثه شکل بگیرد و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی خرابی ها اقدام شود .

وزیر دادگستری تاکید کرد: مدیریت سیل و همراهی همه نهادها با دولت باعث حیرت و تعجب جامعه جهانی شد چرا که در آن ایام بخش عمده ای از کشور به طور همزمان درگیر سیل و خرابی های آن بود اما با اتحاد و همدلی همه اوضاع سامان دهی شد و این روند تا زمان اتمام بازسازی ها همچنان ادامه دارد .

آوایی گفت: مسئولان باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تامین خواسته‌ها و توقعات مردم خسارت دیده اقدام کنند و البته در این راستا با توجه به شرایط خاص دولت، باید مردم نیز خواسته هایشان مطابق با وضعیت دولت باشد و مسئولان اوضاع دولت را به طور شفاف و صریح برای مردم شرح دهند و از دادن قول های غیرمنطقی و غیر عملی به خسارت دیدگان پرهیز کنند .

آوایی که به عنوان وزیر معین استان ایلام در سیلاب جانشین وزیر بهداشت شده است، نسبت به پیگیری خواسته‌ها، نیازها و مشکلات مردم سیل‌زده استان ایلام در دولت تاکید و یاداوری کرد اجرایی شدن مصوبات دولت در این زمینه را از اولویت‌های کاری خود قرار می‌دهد .

وی با تاکید بر اینکه باید فرصت خدمت را قدر دانست با ذکر خاطره‌ای از شهید جهان‌آرا ، گفت: این شهید عزیز قبل از پیروزی انقلاب می‌گفت اگر آقا(امام خمینی(ره) ) به ایران بیایند و حکومت اسلامی تشکیل شود و مظاهر فحشا و فساد برچیده شوند آرزویم این است که در چنین حکومتی رفتگر باشم و به مردم خدمت کنم، بنابراین همه‌ی ما باید فرصت خدمت را که در اختیارمان است قدر بدانیم.

وزیر دادگستری تصریح کرد: به  عنوان مسئول وزارتخانه‌ای که نقطه‌ی تلاقی سه قوه با یکدیگر است، این نکته را با اطمینان می‌گویم که همه کشور و نظام را دوست دارند و هدف اختلاف نظرها و باورها برای خدمت بیشتر است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.